Algemene voorwaarden verkoop

  • Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle overeenkomsten die via dit bedrijf tot stand gekomen zijn. Alvorens de aankoopprocedure af te sluiten worden deze algemene voorwaarden nogmaals aan de bezoeker getoond. Indien u hiermee akkoord gaat is de overeenkomst ook bindend.
  • Via deze website verkoop ik producten waarvoor ik mij goed heb ingelezen en zelf heb uitgeprobeerd (brokken en snacks) maak ook praktijkervaring mee heb (vacht verzorging producten). Mocht u als klant toch nadelige werking ervaren, gelieve dit dan te melden zodra de vaststelling plaatsvindt. Mogelijk kan de oorzaak liggen aan het niet juist gebruik, of behandeling.
  • Om de kans te vergroten dat u tevreden bent met uw aankoop vraag ik uitdrukkelijk gebruik te maken van mijn gratis advies. Bij de minste twijfel betreffende de toepassing en/of werking van de aangeboden producten neemt u gewoon contact op met mij. Telefonisch tijdens de openingsuren of per e-mail.
  • Algemene voorwaarden gaan in vanaf het moment dat u een aankoop plaatst via mail of de online webwinkel.
  • Controle op uw aankoop. Nadat u een bestelling plaatst krijgt u een bevestiging ter controle van de gegevens die uzelf hebt inbracht.
  • Op de orderbevestiging staan de volgende gegevens vermeld:
    – uw adres- en contact gegevens, eventueel een afwijkend afleveradres;
    – uw bestelde producten, met prijs per product;
    – eventueel bijkomende verzendkosten
    – het nummer en datum van uw bestelling
  • Mocht u op dat moment zien dat u een verkeerd artikel hebt besteld, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Wij kunnen de bestelling dan voor u wijzigen.
  • Prijs. De gepubliceerde prijs is vermeld in euro. Indien door onvoorziene omstandigheden de bestelde goederen niet leverbaar zijn, stel ik u hiervan in kennis. Als een vervangende aankoop niet mogelijk is stort ik u de eventueel betaalde sommen onmiddellijk terug.
  • Betaling. Het volledige bedrag van uw bestelling dient op onze rekening te zijn bijgeschreven voordat wij uw bestelling verzenden.
  • Levertijd. Indien de bestelling en betaling is ontvangen, bestel ik de producten. Als deze producten zijn besteld duurt de levering tussen de 2 a 5 werkdagen.
  • Verzendkosten. Per bestelling worden verzendkosten berekend indien u ervoor kiest om een product te laten verzenden. Tijdens het bestelproces worden de verzendkosten toegevoegd aan het totaalbedrag, voordat u de bestelling defintief plaatst.
  • Garantiebepalingen. Indien binnen 14 dagen na aflevering ongebruikelijk beschadigingen aan het product ontstaan, welke aantoonbaar te wijten zijn aan het product, zal Hondentrimsalon de sjieke snuit een vervangend product toesturen.
  • Beschadiging tijdens transport. Hondentrimsalon de sjieke snuit is verantwoordelijk voor mogelijke beschadiging van de producten tijdens het transport. Na aflevering van het product, en acceptatie door de klant, neemt de klant deze verantwoordelijkheid over. Dit is bij wet geregeld. Controleer de zending altijd op eventuele beschadigingen, voordat u het pakket accepteert. Weiger de zending als er schade is. Als u mij hierover inlicht, zal ik snel voor een nieuwe levering zorgen. Neem bij problemen altijd direct contact met mij op.
  • Bedenkingperiode. Als koper heeft u tot 7 dagen, na bestelling van het product, het recht de bestelling ongedaan te maken. Zelfs zonder opgaven van reden, al is dat leerzame informatie voor onze toekomst. Het beste annuleert u uw bestelling via e-mail. Dit is snel en overzichtelijk voor beide partijen. Annuleer uw bestelling via e-mail aan trimsalon.desjiekesnuit@gmail.com met opgave van de referentiegegevens. De bedenkingsperiode is ook van toepassing voor reeds ontvangen aankopen. Deze reeds ontvangen artikelen kunnen teruggezonden worden. U dient dan te retourneren in de originele, ongeopende verpakking. Het risico en de kosten voor deze retour zijn voor rekening van de klant, tenzij het om foutief geleverde goederen gaat. Het bedrag van zendingen worden teruggestort op uw rekening binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde goederen. 
  • Vragen en klachten. Alle vragen, opmerkingen, advies, product informatie enz. kunnen gesteld worden per mail op trimsalon.desjiekesnuit@gmail.com, ook voor vragen en/of klachten betreffende gedane aankopen/bestellingen, met vermelding van het referentienummer en klant gegevens.